Empatyczna komunikacja w organizacji
Wspieramy liderów(-ki) HR i zarządy organizacji w urealnianiu wartości, takich jak zaufanie, współpraca, empatia czy innowacyjność.
Wspieramy liderów(-ki) oraz zespoły w rozwoju umiejętności z zakresu empatii i empatycznej komunikacji.
Zdobycie umiejętności z zakresu empatycznej komunikacji ułatwia liderowi budowanie naturalnego autorytetu i zaufania, ułatwia mu prowadzenie ważnych rozmów, wspieranie innych w rozwiązywaniu konfliktów i w radzeniu sobie z emocjami i stresem w dojrzały sposób.
Badania mówią, że empatia rodzi więcej empatii oraz zmniejsza poziom stresu.
Jedyną drogą jest wystartowanie z empatycznym działaniem.
Jak to zrobić?
Mamy swoje patenty, które nie wymagają wielkich inwestycji, a wzbogacają organizację o empatycznych liderów, od których mogą się uczyć dziesiątki innych osób.
A oto przykłady naszych programów:
- Studia podyplomowe: Komunikacja w organizacji oparta na Empatii. Jesteśmy autorkami programu części praktycznej i partnerem merytorycznym tego kierunku. Studia realizowane są na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu i w Warszawie.
- Studium Umiejętności Osobistych dla liderów i trenerów oparte na empatii.
- Kurs Komunikacji opartej na Empatii basic on-line.
- Liderki/liderzy, którzy zgłaszają się do nas, aby się rozwijać często w uzasadnieniu podają „Chcę umieć tak rozmawiać z ludźmi jak mój szef/szefowa”. „Dzięki mojej szefowej wiem, że w pracy to też jest możliwe, żeby tak z empatią rozmawiać”.
Przygotowywanie liderów do ważnych rozmów „Jak to powiedzieć”. Pakiety sesji indywidualnych.
Szybko. Konkretnie. Efektywnie.
NASZE ATUTY
Metody
Empatyczna komunikacja oparta na NVC (Nonviolent Communication), budująca autentyczny kontakt, który zwiększa zaufanie i dostarcza energii.
Integralność, która oznacza rozwój w procesie łączącym emocje, myśli, doświadczenia i świadomość.
Uważność (mindfulness), jako sposób na zapobieganie stresowi i poprawę koncentracji.
Sposób pracy
Opieramy się na pracy z grupą, podczas której budujemy przestrzeń do głębokiej wymiany: refleksji, doświadczeń i informacji zwrotnych.
Takie podejście skutkuje lepszą komunikacją w grupie i poza nią, wzrostem zaufania do siebie oraz innych oraz trwałym i skutecznym uczeniem się.
Efekty
Lepszy kontakt ze sobą i z innymi ludźmi. Wzrost zaufania, a w konsekwencji większa efektywność osobista.
Świadomość i praktyczna wiedza na temat relacji interpersonalnych.
Redukcja stresu i znaczący wzrost energii – lepszy dostęp do zasobów wewnętrznych.

W OSTATNIM CZASIE WSPÓŁPRACOWALIŚMY MIĘDZY INNYMI Z:






Chcesz pomóc swojemu zespołowi, liderom, sobie w bardziej empatycznym dogadywaniu się – porozmawiajmy.
ZAPRASZAM DO KONTAKTU
Lucyna Wieczorek
tel. 695 015 550
lucyna.wieczorek@szkolatrenerowempatii.pl